La junta directiva de la federació catalana de rugbi es va reunir ahir a les 18h per tractar la situació de les competicions que porten aturades des de meitat de març per la crisi sanitària. Tal com diuen en el comunicat que apareix al web:
“Estudiant els documents presentats per la Comissió Mèdica i la Direcció Esportiva de la FCR i al Pla de desconfinament Presentat paper Govern d’Espanya, la Federació Catalana de Rugbi ha decidit posar punt i final a la temporada 2019/20
Recolzada en els citats documents, que conclouen que la represa de la competició és inviable amb unes garanties acceptables de seguretat i salut per als jugadors i jugadores, la FCR ha hagut de prendre aquesta decisió.
Així doncs, totes les competicions organitzades per la FCR es donen per acabades a data d’11 de març del 2019, donant per definitives les classificacions existents en aquella data. No es declararan campions en les competicions no finalitzades, i així constarà a la Memòria Esportiva de la temporada, que reflectirà tan sols la classificació final”.
Pel que comporta als candidats a ascens a DHB (tant masculina com femenina) en l’espera de que la FER dicti una resolució sobre si hi haurà ascensos i descensos i els formats, la FCR oferirà als equips l’opció de les places en funció de la classificació.
Encara que esperada, dolorosa notícia, ara a agafar forces i preparar la propera temporada amb més força que mai perquè d’aquesta, tornarem més forts.