aCTIVITAT DELS NOSTRES EQUIPS 22 i 23 de febrer
Un altre cap de setmana ple d’activitat per als nostres equips
L’escola s’entrenarà a la Feixa Llarga des de les 10 del matí per continuar amb el seu aprenentatge.
El S14 rep a l’equip de torroella, un partit dur contra un rival directe pels llocs de playoff.
L’equip S16 es desplaça a Granollers el dissabte amb l’objectiu de mantenir el liderat, continuar amb la bona ratxa de victòries i mostrar el seu bon joc.
Els S18 reben a casa al lider de la categoria, el Sant Cugat. Possiblement el partit de la jornada, on els nostres tractaran de donar el millor d’ells per guanyar aquest partit i disputar la primera plaça en els partits que queden.
El segon equip es mantindrà líder una setmana més després de conèixer la noticia de que la UES C no té jugadors disponibles per lesió per a aquesta setmana. Esperem que es recuperin aviat i puguin acabar la lliga en millors condicions.
Les noies del segon equip femení busquen una victòria per recuperar-se de la derrota de l’última jornada i tornar a les bones sensacions. Dissabte contra Químics tindran una altra oportunitat de mostrar-nos les seves ganes de guanyar.
El primer equip juga dissabte a Sant Cugat el que serà un partit per recuperar sensacions. L’última derrota contra Abelles va ser dura, amb una segona part en què vam cometre molts errors i l’equip no va estar al seu millor nivell. Serà un partit dur però segur que els nois donen la cara pel club i tornen a al camí de la victòria.
Per acabar, diumenge, el primer equip femení juga un dels partits més importants de l’any. Duel directe per evitar el descens i mantenir-se en la categoria, la victoría asseguraria pràcticament no quedar en última posició.
Recordeu que podeu seguir els partits dels primers equips a través de Streaming al nostre web.
Dissabte 22 de febrer | |||
DHB | 16.30h | St Cugat | Sant Cugat |
Sènior B | UES (cancel·lat) | ||
Fem. B | 16.00h | Químics | Feixa Llarga |
S18 | 18.00h | St Cugat | Feixa Llarga |
S16 | 13.30h | Granollers | Granollers |
S14 | 12.00h | Torroella | Feixa Llarga |
Escola | 10.00h | Entrenament | Feixa Llarga |
Diumenge 23 de febrer | |||
Liga Iberdrola | 10.30h | EL Salvador | Valladolid |